• 07-03-2013, 10:02:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    Arkadaşlar bu konuya istinaden arkadaşlar https://www.r10.net/twitter/900397-so...izlenme-5.html dan yanıt bekliyoruz çok mağdur var? konu kapatıldığı için buraya yazıyorum.

    Site düzelecekti madem domain neden cevap vermior?

    Teşekkürler
  • 10-04-2013, 17:31:00
    #2
    27-02-2013, 09:03:53
    betmo



    permalink
    Hizmet 3. Kişiler tarafından durdurulmuştur. Kısa zamanda (tahminen 2 hafta) hizmete kaldığı yerden devam edicektir. Madur olma gibi birşey söz konusu değildir.

    üzerinden 1.5 ay geçmiş

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:31:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:30:11 --

    betmo arkadaşımız özel mesaj attım cevap yazmadı modlar lütfen ilgilenin konuyla
  • 11-04-2013, 21:54:29
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de 2-3 gün önce konuştum, hesaptaki paramı iade edecekti. Ödeme yapacağı hesap bilgilerini verdim, cevap vermez oldu. Bekliyorum Aylardır da hizmet açılsın diye bekliyorduk, kimsenin konu açmamış olması şaşırtıcı.
  • 12-04-2013, 09:32:01
    #4
    Evet ilgili konular genelde kilitlenmiş kilitlenme sebebinide anlayamadım...
  • 12-04-2013, 17:50:22
    #5
    Açtığı konunun kitlenmesini kendisi istedi sanırım ama diğer mağduriyetleri giderme noktasında hep bir zaman bulunca yaparım, siteyi açarım demiş olabilir ve o zamanı bulamamış olabilir.

    Tek bildiğim o siteye ayıracak zamanı olmadığıdır.