Ben de 2-3 gün önce konuştum, hesaptaki paramı iade edecekti. Ödeme yapacağı hesap bilgilerini verdim, cevap vermez oldu. Bekliyorum Aylardır da hizmet açılsın diye bekliyorduk, kimsenin konu açmamış olması şaşırtıcı.