• 31-03-2007, 23:50:11
    #10
    Kurumsal PLUS
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videolarda niye kimse konuşmuyo?
    Abartmadınmı hocam
  • 31-03-2007, 23:51:20
    #11
    bence 2. video da içerisinide göstermeleri lazım dı çünkü bi dışarsını göstermişler bide kapı ve yerdeki nixcon logosunu çevreyi göstermeleri lazım aslında ..

    yani once 2. video sonra 1.video olsaydı kesintisiz olsaydı daha mantıklıydı
  • 31-03-2007, 23:58:50
    #12
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartmadınmı hocam
    Hocam gerçekten sesli olsaydı daha inandırıcı olurdu. Birde DH de sizi baya kötülüyorlar. Bunlara ne cevap veriyorsunuz merak ettim.
  • 01-04-2007, 00:04:23
    #13
    Dh de bi amcam var.

    ful döküman hazırlamıştı bi ara

    tamamını incelemek 30 dakika sürüyordu

    ah nerde bulsamda baksak
  • 01-04-2007, 00:09:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dh de bi amcam var.

    ful döküman hazırlamıştı bi ara

    tamamını incelemek 30 dakika sürüyordu

    ah nerde bulsamda baksak
    Hocam bu konu olmasın ?


    nixcon.com.tr nasıl bir şirket?
  • 01-04-2007, 00:24:24
    #15
    Promax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konu olmasın ?
    nixcon.com.tr nasıl bir şirket?
    Evet buydu Ama kim haklı kim haksız belli değildi yani. DC karşısında kahve içmeye gezi düzenliyorlardı sanırım
  • 01-04-2007, 00:27:04
    #16
    şubatta dedikleri gibi yavaş yavaş striptiz yaparmışçasına açılıyorlar dışarı.
  • 01-04-2007, 00:28:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Quattro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet buydu Ama kim haklı kim haksız belli değildi yani. DC karşısında kahve içmeye gezi düzenliyorlardı sanırım
    O değilmiş :S sordum , neyse birtane daha gönderdim oydu harelde
  • 01-04-2007, 00:29:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubatta dedikleri gibi yavaş yavaş striptiz yaparmışçasına açılıyorlar dışarı.
    ehuheheheh