Konu
Nixcon Videoları...
31-03-2007, 23:58:50
#12
Quattro
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abartmadınmı hocam
Hocam gerçekten sesli olsaydı daha inandırıcı olurdu.
Birde DH de sizi baya kötülüyorlar. Bunlara ne cevap veriyorsunuz merak ettim.