Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abartmadınmı hocam
Hocam gerçekten sesli olsaydı daha inandırıcı olurdu. Birde DH de sizi baya kötülüyorlar. Bunlara ne cevap veriyorsunuz merak ettim.