• 23-12-2008, 00:37:23
    #1
    Mini Paket
    Disk alanı : 25 MB
    Aylık trafik: 2 GB
    Domain : 1 Adet
    Subdomain: 1 Adet
    Pop3 mail: 5 Adet
    Kontrol paneli: Plesk 8 Tr
    Yıllık ödeme: 30 ytl
    Evet arkadaşlar hosting ve resel satışlarımız başlamış bulunmaktadır.diger urunlerimiz icin sitemize ugramanızı rica ederiz. Iyi Çalışmalar Devrimpanel.com
  • 23-12-2008, 00:44:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Önce internet sitenizi doğru düzgün çalıştırmayı deneseniz.
  • 23-12-2008, 00:48:16
    #3
    site şu anda çalışır durumda yanlız senin comlu domain neden çalışmıyor ona anlam veremedim
  • 24-12-2008, 00:23:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DevrimPanel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site şu anda çalışır durumda yanlız senin comlu domain neden çalışmıyor ona anlam veremedim
    bende senin üstteki bannera anlam veremedim hosting sitesiyle ne alakası var gece ay ve zıplayan kedi manzarasının ?
  • 24-12-2008, 00:27:24
    #5
    TwiGGyRamiRez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende senin üstteki bannera anlam veremedim hosting sitesiyle ne alakası var gece ay ve zıplayan kedi manzarasının ?
    +16 - 18 olabilirmi acaba ?

    Saygı ve sevgiyle kalın.
  • 31-12-2008, 09:26:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    olabilir ki zaten biyerlerden tanıdık geliyor o manzara bana ... =)
  • 31-12-2008, 10:45:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    1 Konudada Hayırlı Olsun Densin 50 kişiye hostu bedava vericem vallahi billahi ya illa adamın üstüne çözeceksiniz amacınız ney anlamıyorum almicaksanız almayın böyle yazmakdan ben sıkıldım inan.

    Hayırlı Olsun Bol Kazançlar Devrim Panel
  • 31-12-2008, 11:43:08
    #8
    Baştan ofsayt. Sitede trojan var.
  • 31-12-2008, 12:00:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakup dediğin doğru ama bu mevzuda yanlış. piyasada hergün dolandırıldım, kandırıldım diye konular acılıyor.

    Bunların önüne geçmek için yazıyor arkadaşlar soru soruyorlar çünkü ne birisi mağdur olsun ne bu piyasa pastası boşa bölünsün.

    Sorulara cevap verebiliyorsa zaten sorun yok veremiyorsa var.
    Katılıyorum Abi Haklısın O konuda Düşünmedim Öyle Ama Biraz daha Ilımlı Olsalar daha iyi ve süreklide hayırlı satıslar desin demiyorum