Yakup dediğin doğru ama bu mevzuda yanlış. piyasada hergün dolandırıldım, kandırıldım diye konular acılıyor.
Bunların önüne geçmek için yazıyor arkadaşlar soru soruyorlar çünkü ne birisi mağdur olsun ne bu piyasa pastası boşa bölünsün.
Sorulara cevap verebiliyorsa zaten sorun yok veremiyorsa var.
Katılıyorum Abi Haklısın O konuda Düşünmedim Öyle Ama Biraz daha Ilımlı Olsalar daha iyi ve süreklide hayırlı satıslar desin demiyorum