• 22-08-2006, 00:50:48
    #1
    çok eski konu.
    edit...
  • 22-08-2006, 00:58:40
    #2
    Hocam aklıma takılan bişeyi sormak istiyorum.
    İletişim bölümünde "Adres ve telefon bilgilerimiz için lütfen bizle mail aracılığı ile iletişim kurunuz" yazıyor. Neden doğrudan ordan değilde MSN yolu ile veriyorsunuz?
  • 22-08-2006, 01:06:09
    #3
    çok eski konu.
    edit...
  • 22-08-2006, 01:08:15
    #4
    Anladım, teşekkürler
    Bol kazançlar diyelim o zaman
  • 22-08-2006, 01:09:12
    #5
    Teşekkür ederim..
  • 22-08-2006, 01:39:14
    #6
    Şimdi ne yalan söyleyeyim şuan site açılmıyor
  • 22-08-2006, 01:40:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fatihalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ne yalan söyleyeyim şuan site açılmıyor
    bende açılıyor
  • 22-08-2006, 01:44:50
    #8
    opera anında görüntü verdi
  • 22-08-2006, 01:48:50
    #9
    çok eski konu.
    edit...