Konu
hosturka.net..
22-08-2006, 00:58:40
#2
TrueLove
Hocam aklıma takılan bişeyi sormak istiyorum.
İletişim bölümünde "Adres ve telefon bilgilerimiz için lütfen bizle mail aracılığı ile iletişim kurunuz" yazıyor. Neden doğrudan ordan değilde MSN yolu ile veriyorsunuz?