• 20-12-2007, 14:56:49
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    evet ufuk masa başı bi resmini görmek istiyoruz
  • 20-12-2007, 15:06:43
    #11
    Ayın 25'inde yeni mobilyalar gelince.azcık merak edin
  • 20-12-2007, 15:12:31
    #12
    Hayırlı uğurlu olsun ufuk bey nasipse gelmeye calısıcam bir türlü ilerden fırsat bulup gelemiyorum cayınızı içmeye ama mutlaka gelicem aklımdasınız ilk cayınızı icen ben olcam sanırım müşteriniz olarak
  • 20-12-2007, 15:14:57
    #13
    Hayırlı Olsun. İnşallah Darısı Başımıza
  • 20-12-2007, 15:19:28
    #14
    hayırlısı olsun ufuk.
  • 20-12-2007, 15:25:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende resmini çekip koyucam bayramdan sonra bakalım benim yeri beğenecekmisiniz .. bu arada ufuk abi bekliyorum gebzeye yolun düşerse
  • 20-12-2007, 15:35:54
    #16
    Herkese teşekkürler.
    hostmer yolumuz düşerse uğrarız tabi.
  • 20-12-2007, 15:47:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hostmernet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende resmini çekip koyucam bayramdan sonra bakalım benim yeri beğenecekmisiniz .. bu arada ufuk abi bekliyorum gebzeye yolun düşerse

    koyarsanız cok sevinirim (: ben böyle firmaların resimlerine bakmayı cok seviyorum
  • 20-12-2007, 18:00:05
    #18
    Hayırlı hıyarlı bol kazançlar ufuk