Hayırlı uğurlu olsun ufuk bey nasipse gelmeye calısıcam bir türlü ilerden fırsat bulup gelemiyorum cayınızı içmeye ama mutlaka gelicem aklımdasınız ilk cayınızı icen ben olcam sanırım müşteriniz olarak