hostmernet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende resmini çekip koyucam bayramdan sonra bakalım benim yeri beğenecekmisiniz .. bu arada ufuk abi bekliyorum gebzeye yolun düşerse

koyarsanız cok sevinirim (: ben böyle firmaların resimlerine bakmayı cok seviyorum