• 27-02-2025, 09:58:37
    #1
    çok uzun süredir tiktoktayım. 40-50 gönderim var. 2300 takipçim var. 2000 beğeni almışım. 10bin kişiyi takip ediyormuşum. hesapta bir sorun yok, canlı yayın açabiliyorum.

    ancak obs studio ile yayın yapmak istiyorum ve stream key alabileceğim menüler, butonlar çıkmıyor. bu key nasıl alınıyor arkadaşlar ?
  • 27-02-2025, 10:01:29
    #2
    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok uzun süredir tiktoktayım. 40-50 gönderim var. 2300 takipçim var. 2000 beğeni almışım. 10bin kişiyi takip ediyormuşum. hesapta bir sorun yok, canlı yayın açabiliyorum.

    ancak obs studio ile yayın yapmak istiyorum ve stream key alabileceğim menüler, butonlar çıkmıyor. bu key nasıl alınıyor arkadaşlar ?
    Selamlar hocam,
    https://www.tiktok.com/live/studio/h...ess?lang=tr-TR
    Bağlantıya göz atabilirsin.
  • 27-02-2025, 10:13:46
    #3
    Wallace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam,
    https://www.tiktok.com/live/studio/h...ess?lang=tr-TR
    Bağlantıya göz atabilirsin.
    sağolasın üstad. son 15 günde 6 canlı yayın açtım. bu sayfadan başvuru da yaptım. ancak "go live" butonu gözükmüyor. mobil taraftaki live studio app'da da gözükmüyor. yani diyorsun ki canlı yayınlara devam ve bekle
  • 27-02-2025, 10:15:05
    #4
    Hocam ben doğrulama yapmıştım. Senden doğrulama istemedi mi?
    Herhangi bir sosyal medya hesabıyla doğrulama yapabiliyorsun. Bir nevi referans gösteriyorsun. Ben sitemin instagram adresiyle yapmıştım 1-2 günde açıldı.
  • 27-02-2025, 10:16:26
    #5
    Wallace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben doğrulama yapmıştım. Senden doğrulama istemedi mi?
    Herhangi bir sosyal medya hesabıyla doğrulama yapabiliyorsun. Bir nevi referans gösteriyorsun. Ben sitemin instagram adresiyle yapmıştım 1-2 günde açıldı.
    onu da yaptım. instagram sayfasının resmini ve linkini istedi onu da yolladım...
  • 27-02-2025, 10:17:46
    #6
    Bu aşamadan sonra ben live studio windows tarafında yayın açmıştım.
    OBS için stream key vermiyor diye biliyorum. Windowsta sadece kendi programı üzerinden yayın açabiliyorsun.