• 15-04-2020, 13:08:31
    #1
    Daha önceden musical.ly olarak bildiğimiz Tik Tok. Geçmişe dönüp baktığımda en çok üzüldüğüm sosyal medya budur. Önceleri musical.ly olarak kullananlardan biriydim ve sitenin büyük çoğunluğu yabancılardan oluşuyordu. Türk kulanıcılar bile elit kesimdi ve videolar aşırı derecede estetik bir görüntüydü. Karşıdaki kişiye rezil olmama kaygısı taşıyordu ve yetenekli insanlardan oluşuyordu. Şimdilerde genellikle hiç entellektüel ve entel olmayan henüz 15-20 yaşında ergen tayfa,saçma saçma konular ve yeteneksiz insanlardan oluşuyor. Tamamen öyle değil ama büyük çoğunluğu öyle. Çünkü hala eski kullanıcılar mantıklı şeyler yapma kaygısı taşıyorlar. Ve şu an da bu sosyal medyaya yeni üye olan kişilerin neredeyse estetik konusunda bitik olduklarını söyleyebiliriz. Kısacası elveda musical.ly
  • 15-04-2020, 13:10:30
    #2
    Ülkenin IQ seviyesi 50 ve altı olan vatandaşlarının bulunduğu platform diyebiliriz.

    İstisnalar kaideyi maalesef ki bozmaz.
  • 15-04-2020, 13:11:21
    #3
    Vine iyiydi ya gülüyorduk en azından
  • 15-04-2020, 13:12:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefonuma hiç kurmadım niyetimde yok . Ama çocuklarda var . Ne kadar iq eksiği varsa toplanmış . İzlerken ben utanıyorum . Bunlar nasıl utanmıyor sıkılmıyor maymunlar, şaklabanlar, çalmadan oynayan ayılar
  • 15-04-2020, 13:12:46
    #5
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vine iyiydi ya gülüyorduk en azından
    Tadı bir başkaydı.
  • 15-04-2020, 13:13:57
    #6
    o kadarını bilemem ama şu telegram fena duyulmaya başladı