• 23-11-2012, 22:59:37
    #1
    Bugün akşam üzeri araç ile eve giderken gebze harem minübüs'ü sol şeritten gelip sağ'a önüme kırması ve sürtünmesi ile aracın dengesi bozuldu ve gidip park halindeki araca çarptım ve minübüs son sürat kaçtı konuyu Nautilus Abime ilettim ve minübüscüyü kaza yerine geri getirtti ve rapor tutabildik bü yüzden Yakup abime teşekkürlerimi sunuyorum.
  • 23-11-2012, 23:31:00
    #2
    Rica ederim kardeşim,sen ve diğer arkadaşlar burada 24 saat yardım ediyorsunuz.Bunun yanında bizim yaptıklarımız söz konusu bile olamaz.Buradan çıkarılacak başka bir özet r10 bir ailedir.Aynı semtte olduğumuz halde birbirimizi tanımıyorduk,R10 sebep oldu ve şimdi hangi meselelerde birbirimize yardım ediyoruz.Tekrardan geçmiş olsun,Allah tekrarını yaşatmasın...
  • 23-11-2012, 23:41:39
    #3
    Nautilus meslek ne acaba Tebrik ederim.

    Trafikte telefonla konuşan bi şöför görürsem anında polise ihbar ederim


    Bu arada sizde veya araçta bi sıkıntı var mı?
  • 23-11-2012, 23:52:40
    #4
    Nautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim kardeşim,sen ve diğer arkadaşlar burada 24 saat yardım ediyorsunuz.Bunun yanında bizim yaptıklarımız söz konusu bile olamaz.Buradan çıkarılacak başka bir özet r10 bir ailedir.Aynı semtte olduğumuz halde birbirimizi tanımıyorduk,R10 sebep oldu ve şimdi hangi meselelerde birbirimize yardım ediyoruz.Tekrardan geçmiş olsun,Allah tekrarını yaşatmasın...
    sağol abi tşk ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:52:40 -->-> Daha önceki mesaj 23:51:52 --

    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nautilus meslek ne acaba Tebrik ederim.

    Trafikte telefonla konuşan bi şöför görürsem anında polise ihbar ederim


    Bu arada sizde veya araçta bi sıkıntı var mı?
    sağol'un bende bişey yok benim araçta ve park halindeki araçta var