Rica ederim kardeşim,sen ve diğer arkadaşlar burada 24 saat yardım ediyorsunuz.Bunun yanında bizim yaptıklarımız söz konusu bile olamaz.Buradan çıkarılacak başka bir özet r10 bir ailedir.Aynı semtte olduğumuz halde birbirimizi tanımıyorduk,R10 sebep oldu ve şimdi hangi meselelerde birbirimize yardım ediyoruz.Tekrardan geçmiş olsun,Allah tekrarını yaşatmasın...