@EsatBeySHOP; Üstadımızın Düzenlemiş Olduğu Çekilişten Bir Adet Hesap Bana Çıkmış Olup Hesabı Teslim Sürecinde Gösterdiği İlgi Ve Alaka İçin Kendisine Çok Teşekkür Ederim.
İşini Özenle Ve Titizlikle Yapmaktadır..Hayırlı İşler Dilerim..
Teşekkür ederim
1
●78
- 18-06-2026, 12:34:26Güzel günlerde kullanmaniz dilegiyle , sevgilerimleasiyim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle