• 26-01-2026, 17:33:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba R10 Ailesi, Ben Telegramda Zaten Yüzlerce GB Satışı Yapıyordum Zaten ve Dün Öğleden Sonra Neden R10'da da Satmıyorum ki Diye Kendi Kendime Sorup Freebyte Satış Konusu Açtım.

    Hem Foruma Halihazırda Üye Olan Hem de Forum Misafirleri Tarafından Yoğun İlgiyle Karşılaştım ve Stoğum Bitmek Üzere (330k freebyte satışı gerçekleşti toplam)

    Demem o ki bu satışlarımıza aracı olan r10.net'e ne kadar teşekkür etsem az. İyiki varsınız
  • 26-01-2026, 17:43:55
    #2
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Bol kazançlarınız olsun hocam ✋🏻
  • 26-01-2026, 17:44:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GL4D14TOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlarınız olsun hocam ✋🏻
    Çok teşekkür ediyorum, aynı şekilde sizinde hocam
  • 26-01-2026, 17:57:18
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bi premium üyelik alırsın artık
  • 26-01-2026, 17:58:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi premium üyelik alırsın artık
    Şuan değil hocam 😅
  • 26-01-2026, 18:11:42
    #6
  • 26-01-2026, 18:55:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    xsedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan değil hocam 😅
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅