Merhaba R10 Ailesi, Ben Telegramda Zaten Yüzlerce GB Satışı Yapıyordum Zaten ve Dün Öğleden Sonra Neden R10'da da Satmıyorum ki Diye Kendi Kendime Sorup Freebyte Satış Konusu Açtım.
Hem Foruma Halihazırda Üye Olan Hem de Forum Misafirleri Tarafından Yoğun İlgiyle Karşılaştım ve Stoğum Bitmek Üzere

(330k freebyte satışı gerçekleşti toplam)
Demem o ki bu satışlarımıza aracı olan r10.net'e ne kadar teşekkür etsem az. İyiki varsınız