Merhabalar,
https://www.r10.net/off-topic/459684...-129760-a.html
Konusunda daveti üzerine birkaç gün önce ziyaret ettik. (Konuyu anca bugün açabildim)
Kafe gerçekten çok güzeldi, personeller güler yüzlüydü.
Ürünleri gerçekten kaliteli. Nargile içmeyi tavsiye etmiyorum ama ben içiyorum ve içtiğim en güzel nargile idi.
@WooPSs36; hocamızla tanışma fırsatımızda oldu ve bizleri oturduğumuz süre boyunca çok güzel ağırladı ve sohbet etti.
Kendisine misafirperverliği ve Dual Cafe'nin personellerinin güler yüzlülüğü için teşekkür ederim.
WooPSs36 'ya Teşekkür Ederim
3
●64
- 12-11-2025, 22:20:27ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben teşekkür ederim hocam.. Süpriz gelmeniz beni'de çok mutlu etti. Her zaman beklerim..
Adresi biliyorsunuz artık
- 12-11-2025, 22:22:02En kısa sürede @Serhat; geleceğiz İnşaAllah. Kendisine de buradan birdaha davet yollayalımWooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2025, 22:28:04ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman bekliyorum 🫠 sohbet etmek iyi geliyor