Merhabalar,
https://www.r10.net/off-topic/459684...-129760-a.html
Konusunda daveti üzerine birkaç gün önce ziyaret ettik. (Konuyu anca bugün açabildim)
Kafe gerçekten çok güzeldi, personeller güler yüzlüydü.
Ürünleri gerçekten kaliteli. Nargile içmeyi tavsiye etmiyorum ama ben içiyorum ve içtiğim en güzel nargile idi.
@WooPSs36; hocamızla tanışma fırsatımızda oldu ve bizleri oturduğumuz süre boyunca çok güzel ağırladı ve sohbet etti.
Kendisine misafirperverliği ve Dual Cafe'nin personellerinin güler yüzlülüğü için teşekkür ederim.