• 11-11-2024, 18:03:12
    #1
    Merhabalar,
    @primesoft arkadaşımız dün ban yediği için bi an tedirgin olup şikayet açmıştım ve hizmeti tamamlamayacağını düşünmüştüm. 3 gün ban yemiş çekiliş süresinden dolayı bugün hizmeti teslim aldım ve yazdığı herşeyi hizmete eksiksiz eklemiş eğer hizmet iyi olursa teşekkür konusu açarım şikayet konusunun telafisi olarak demiştim sözümün eriyim demiştim ve açtım teşekkürler.
  • 11-11-2024, 18:11:30
    #2
    PrimeSoft hocamla biz de ticaret yaptık sorunsuz geçti, illaha sorunlu ticaretler olur hizmet sektöründe fakat güvenilirse kişi zaten yardımcı oluyor bir şekilde.. İyi forumlar dilerim.
  • 11-11-2024, 18:17:00
    #3
    @PrimeSoft; arkadaşla bizimde ticaretimiz oldu sorunsuz hiç problem yaşamadım hayırlısı
  • 11-11-2024, 18:21:53
    #4
    Aynı şekilde bende uzun zamandır çalışıyorum, bir sorununu görmedim.
  • 11-11-2024, 18:21:54
    #5
    Growth Manager
    geçmiş olsun, kendisiyle 3XX.XXX ticaretimiz oldu, benim de teşekkürüm olsun konu sahibinin izniyle.
  • 11-11-2024, 19:28:15
    #6
    Bir süre önce 2 kere ticaretimiz oldu arkadaşla hiç problem yaşamadım işini bilip yapan bir arkadaş kendisi
  • 11-11-2024, 20:09:16
    #7
    Kendisiyle xxx.xxx değerinde ticaretlerimiz oldu sağ olsun herhangi bir sorun yasamadik kendisiyle isinin ehli saglam adamdir
  • 11-11-2024, 23:54:53
    #8
    Hocam bizde kendisi ile çalışıyoruz gerçekten aldığı ücretin hakkını fazlasıyla veren ve her konuda yardımcı olan birisi kendisine bende teşekkür ederim
  • 12-11-2024, 11:39:54
    #9
    bende çalışıyorum arkadaş ile hiç bir sorun yaşamadım her konuda destek oluyor teşekkür ederim kendisine