Merhabalar,
@primesoft arkadaşımız dün ban yediği için bi an tedirgin olup şikayet açmıştım ve hizmeti tamamlamayacağını düşünmüştüm. 3 gün ban yemiş çekiliş süresinden dolayı bugün hizmeti teslim aldım ve yazdığı herşeyi hizmete eksiksiz eklemiş eğer hizmet iyi olursa teşekkür konusu açarım şikayet konusunun telafisi olarak demiştim sözümün eriyim demiştim ve açtım teşekkürler.