Kendisi o kadar ilgili ve alakalı birisi ki gerçekten R10'da böyle arkadaşları görmek beni duygulandırdı.
Mevcut LOGO ile ilgili bir işlem yaptırmam gerekiyordu kendisi bana öylesine yardımcı oldu ki adeta logoyu baştan yaptı diyebilirim.
@Fleion; arkadaşıma çok teşekkür ediyorum LOGO ve TASARIM işleri olanlar kuşkusuz şekilde kendisiyle çalışabilirler mükemmel bir iş çıkarttı.
tekrar tekrar teşekkür ederim hocam.

Öncelikle güzel fikir ve düşünceleriniz için teşekkür ediyorum 🙏
Elimizden geldikçe yardımcı olmaya çalıştık 🙏
çok şikayet konusu var negatifi var bilemedim
Selamlar, çok şikayet konularımızı ve çok negatifi bi ortaya çıkarır mısınız sizden ricam
Düzenleme yapıp ekleme yapayım;
Çözümlenmemiş şikayet konumuz yok
Tanımadığınız ve bilmediğiniz her konuya atlamayın lütfen.