Kendisi o kadar ilgili ve alakalı birisi ki gerçekten R10'da böyle arkadaşları görmek beni duygulandırdı.
Mevcut LOGO ile ilgili bir işlem yaptırmam gerekiyordu kendisi bana öylesine yardımcı oldu ki adeta logoyu baştan yaptı diyebilirim.
@Fleion; arkadaşıma çok teşekkür ediyorum LOGO ve TASARIM işleri olanlar kuşkusuz şekilde kendisiyle çalışabilirler mükemmel bir iş çıkarttı.
tekrar tekrar teşekkür ederim hocam.