Kendisinden aldığım cihaz bugün elime ulaştı. oldukca sağlam paketlenmiş ve dediği gibi sıfırdan farkı yok
güvenilirliğinden dolayı ve dürüstlüğünden ötürü @Egobusch; a teşekkür ederim
İyi forumlar
Teşekkürler @Egobusch
4
●178
- 09-12-2023, 17:03:11
- 09-12-2023, 18:54:22Kaç kez yardımcı oldu sayısını hatırlamıyorum artık, çok karakterli adamdır Ahmet abi. Ahmet abi candır.
Hayırlı olsun
- 09-12-2023, 20:03:11GZR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim değerli dostlarım, iyi ki varsınız.AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle