• 09-12-2023, 17:03:11
    #1
    Kendisinden aldığım cihaz bugün elime ulaştı. oldukca sağlam paketlenmiş ve dediği gibi sıfırdan farkı yok
    güvenilirliğinden dolayı ve dürüstlüğünden ötürü @Egobusch; ‘ a teşekkür ederim

    İyi forumlar
  • 09-12-2023, 17:08:30
    #2
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
    Biraz temizlik hastası olduğum için teknolojik aletleri hassas kullanıyorum, sizleri memnun etmesine çok sevindim.

    Konunuz ve iyi dilekleriniz için de ayrıca teşekkür ederim.
  • 09-12-2023, 18:30:22
    #3
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Karakteri ve ticareti on numaradır. Forumda tanıştığıma gerçekten mutlu olduğum sayılı insanlardan.

    Hayırlı olsun
  • 09-12-2023, 18:54:22
    #4
    Platin üye
    Kaç kez yardımcı oldu sayısını hatırlamıyorum artık, çok karakterli adamdır Ahmet abi. Ahmet abi candır.
    Hayırlı olsun
  • 09-12-2023, 20:03:11
    #5
    GZR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakteri ve ticareti on numaradır. Forumda tanıştığıma gerçekten mutlu olduğum sayılı insanlardan.

    Hayırlı olsun
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kez yardımcı oldu sayısını hatırlamıyorum artık, çok karakterli adamdır Ahmet abi. Ahmet abi candır.
    Hayırlı olsun
    Çok teşekkür ederim değerli dostlarım, iyi ki varsınız.