Kendisinden aldığım cihaz bugün elime ulaştı. oldukca sağlam paketlenmiş ve dediği gibi sıfırdan farkı yok
güvenilirliğinden dolayı ve dürüstlüğünden ötürü @Egobusch; ‘ a teşekkür ederim

İyi forumlar