Merhabalar,
@botHub;
Kendisine bir bot yazdırdım ve gerçekten 1 haftadır çok güzel ilgileniyor. Mesajlara cevaplar, sorunlara çözümler vs. bir problem yaşatmadı ve çok ilgiliydi.
Kendisine buradan özel bir teşekkür etmek istedim.
@Bothub Çok Teşekkürler
2
●194
- 04-01-2024, 21:30:57Güncelleme : Bot'hub ile halen iletişimdeyiz. Kendisi gerçekten kaliteden ödün vermedi. Halen botum için destek almaya devam edebiliyorum. Teşekkürler.botHub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle