Merhabalar,
@botHub;
Kendisine bir bot yazdırdım ve gerçekten 1 haftadır çok güzel ilgileniyor. Mesajlara cevaplar, sorunlara çözümler vs. bir problem yaşatmadı ve çok ilgiliydi.

Kendisine buradan özel bir teşekkür etmek istedim.