• 12-03-2023, 11:54:09
    #1
    Babanın yolundan halkın yanından hiç ayrılma. Hep böyle yürekli yanlışa yanlış demeyi bilen biri ol. Ayrıca şu konuşmaları yaptığın için sana çok teşekkür ederim.



    https://twitter.com/Guldur_Guldur/st...1T6jCwrgA&s=19
  • 12-03-2023, 11:56:59
    #2
    benim bu halktan umudum yok sizin varsa bilmem
  • 12-03-2023, 12:17:20
    #3
    tüylerim diken diken oldu izlerken çok mutlu oldum valla çok iyi konuşma yaptı.
  • 12-03-2023, 12:59:43
    #4
    Şow dünyası devam etmelidir.
  • 12-03-2023, 13:26:46
    #5
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şovmen
    Şu konuşmaların hangisi yanlış? Sizin deprem felaketinde bir yakınınız öldü mü? Hiç aç kaldınız mı? Hiç sokakta yaşadınız mı? Hiç kimseye muhtaç oldunuz mu? Yoksa tuzun mu kuru?
  • 12-03-2023, 13:33:49
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi söylemiş.