Belki bugün son gecemiz değil ama elbet bizim için de bir gün sabah olmayacak. Öncelikle depremde vefat edenlere Allahtan rahmet diliyorum. Yaralılara acil şifalar inşallah.
R10 daki ilk doğum günüm. Bu güzel hediyesinden dolayı @Coşkun Çetin;e çok teşekkür ederim. Umarım hep beraber nice güzel yıllarımız olur.
Beni hep destekleyen güvenen abilerime ( @Arsemia; ve @garajdakivosvos; ) de teşekkür etmek istiyorum.
R10.net e teşekkürüm var
13
●364
- 24-02-2023, 00:06:12
- 24-02-2023, 00:11:55zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSamurays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMylive21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleIgmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUcube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim herkese, iyi ki varsınız 🥺DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
