Belki bugün son gecemiz değil ama elbet bizim için de bir gün sabah olmayacak. Öncelikle depremde vefat edenlere Allahtan rahmet diliyorum. Yaralılara acil şifalar inşallah.

R10 daki ilk doğum günüm. Bu güzel hediyesinden dolayı @Coşkun Çetin;e çok teşekkür ederim. Umarım hep beraber nice güzel yıllarımız olur.

Beni hep destekleyen güvenen abilerime ( @Arsemia; ve @garajdakivosvos; ) de teşekkür etmek istiyorum.