• 14-11-2022, 22:39:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MERHABALAR BEN SMM PANELİ SAHİBİYİM

    r10.net yönetimine teşekkürlerimi iletmek istedim nedeni r10 aslında çok güzel bir yermiş ve yönetim ekibi işini ehli ile yapıyor

    @Coşkun Çetin; ve diğer yönetim ekibi sizlere tek tek teşekkürler bu güzel internet sitesini bizlere güzel bir yer haline getirdiğiniz için

    Siz Değerli kullanıcılar sizlerde 1 teşekkürü eksik görmeyin derim nedeni bir sorunumuz olduğunda bu adamlar yardımcı oluyor
  • 14-11-2022, 22:40:35
    #2
    Burda o kadar degerli insanlar var ki anlatilmaz yasanir , hepsi can ya 🫶😊
  • 14-11-2022, 22:41:02
    #3
    Evet Buna Bende İnandım Bütün İçtenliğim ile
  • 14-11-2022, 22:41:10
    #4
    Bugün ne yaşıyor forumdakiler 🤔
  • 14-11-2022, 22:41:22
    #5
    Evet hocam haklısınız yeri geliyor bazı modlara yazıp rahatsız ediyoruz saat farketmeksizin bakıyorlar enerjilerinden enerji alıyoruz 👍🤙😄
  • 14-11-2022, 22:42:16
    #6
    Coşkun abiyle fotoğraflarım durur iyi adam 😁❤️
  • 14-11-2022, 22:42:48
    #7
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam haklısınız yeri geliyor bazı modlara yazıp rahatsız ediyoruz saat farketmeksizin bakıyorlar enerjilerinden enerji alıyoruz 👍🤙😄
    Bildiğiniz Mdoları Etiketleyin nedeni Onlarda Bu Teşekkürü Hakkediyor
  • 14-11-2022, 22:47:35
    #8
    Burası aile formu ☺☻
  • 14-11-2022, 22:47:51
    #9
    noasmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MERHABALAR BEN SMM PANELİ SAHİBİYİM

    r10.net yönetimine teşekkürlerimi iletmek istedim nedeni r10 aslında çok güzel bir yermiş ve yönetim ekibi işini ehli ile yapıyor

    @Coşkun Çetin; ve diğer yönetim ekibi sizlere tek tek teşekkürler bu güzel internet sitesini bizlere güzel bir yer haline getirdiğiniz için

    Siz Değerli kullanıcılar sizlerde 1 teşekkürü eksik görmeyin derim nedeni bir sorunumuz olduğunda bu adamlar yardımcı oluyor
    6 günde ne yaşadınız bu kadar minnettar kalacak. Dipnot(Forum ekibi de üyleri de elbette çok değerli tabi ki 20 yıllık bir marka var ortada.)