MERHABALAR BEN SMM PANELİ SAHİBİYİM
r10.net yönetimine teşekkürlerimi iletmek istedim nedeni r10 aslında çok güzel bir yermiş ve yönetim ekibi işini ehli ile yapıyor
@Coşkun Çetin; ve diğer yönetim ekibi sizlere tek tek teşekkürler bu güzel internet sitesini bizlere güzel bir yer haline getirdiğiniz için
Siz Değerli kullanıcılar sizlerde 1 teşekkürü eksik görmeyin derim nedeni bir sorunumuz olduğunda bu adamlar yardımcı oluyor