noasmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MERHABALAR BEN SMM PANELİ SAHİBİYİM

r10.net yönetimine teşekkürlerimi iletmek istedim nedeni r10 aslında çok güzel bir yermiş ve yönetim ekibi işini ehli ile yapıyor

@Coşkun Çetin; ve diğer yönetim ekibi sizlere tek tek teşekkürler bu güzel internet sitesini bizlere güzel bir yer haline getirdiğiniz için

Siz Değerli kullanıcılar sizlerde 1 teşekkürü eksik görmeyin derim nedeni bir sorunumuz olduğunda bu adamlar yardımcı oluyor
6 günde ne yaşadınız bu kadar minnettar kalacak. Dipnot(Forum ekibi de üyleri de elbette çok değerli tabi ki 20 yıllık bir marka var ortada.)