MERHABALAR BEN SMM PANELİ SAHİBİYİM
r10.net yönetimine teşekkürlerimi iletmek istedim nedeni r10 aslında çok güzel bir yermiş ve yönetim ekibi işini ehli ile yapıyor
@Coşkun Çetin; ve diğer yönetim ekibi sizlere tek tek teşekkürler bu güzel internet sitesini bizlere güzel bir yer haline getirdiğiniz için
Siz Değerli kullanıcılar sizlerde 1 teşekkürü eksik görmeyin derim nedeni bir sorunumuz olduğunda bu adamlar yardımcı oluyor
R10.net yönetimine
11
●668
- 14-11-2022, 22:41:22Evet hocam haklısınız yeri geliyor bazı modlara yazıp rahatsız ediyoruz saat farketmeksizin bakıyorlar enerjilerinden enerji alıyoruz 👍🤙😄
- 14-11-2022, 22:42:48Bildiğiniz Mdoları Etiketleyin nedeni Onlarda Bu Teşekkürü HakkediyorBruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 22:47:516 günde ne yaşadınız bu kadar minnettar kalacak. Dipnot(Forum ekibi de üyleri de elbette çok değerli tabi ki 20 yıllık bir marka var ortada.)noasmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle