• 22-08-2022, 15:15:11
    #1
    Google Admob ile ilgili bir kazanç sıkıntım vardı. @BayErol; 'un açtığı konuyu gördüm. Konuştuk, anlaştık ve kendisinden güzel bir hizmet aldım, Hizmetin başından sonuna kadar ilgiliydi, kendisine teşekkür ederim ellerine sağlık.
  • 22-08-2022, 15:17:01
    #2
    Açtığı konuya teşekkür mesajını iletirsiniz onun haricinde teşekkür için konu açmak çok saçma ve teşekkür ettiğiniz kişiye karşı bende itici bir algı oluşturuyor.
  • 22-08-2022, 15:26:27
    #3
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığı konuya teşekkür mesajını iletirsiniz onun haricinde teşekkür için konu açmak çok saçma ve teşekkür ettiğiniz kişiye karşı bende itici bir algı oluşturuyor.
    Sunduğum hizmetten dolayı arkadaş bana bu platformdan teşekkür etmek istemiş memnuniyeti herkes ile paylaşmak istemiş sizi rahatsız eden şey nedir? anlamadım?