CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açtığı konuya teşekkür mesajını iletirsiniz onun haricinde teşekkür için konu açmak çok saçma ve teşekkür ettiğiniz kişiye karşı bende itici bir algı oluşturuyor.
Sunduğum hizmetten dolayı arkadaş bana bu platformdan teşekkür etmek istemiş memnuniyeti herkes ile paylaşmak istemiş sizi rahatsız eden şey nedir? anlamadım?