Kendisine çok teşekkür ederim. SGK'ı aradığımda sözde ümraniye şubesine gidip dilekçe yazmam gerekiyordu. Hastalığımdan dolayı evden çıkamıyordum.
Ama sağ olsun @benimmuhasebecim; olay'a elini koydu
Antep'den istanbuldaki olayı çözdü. Kendisine çok teşekkür ederim ve gözünüz kapalı güvenebilirsiniz.