Geçenler de oluşan 4B borcum @benimmuhasebecim; tarafından 5 dakika içinde halledilmiştir Kendisine çok teşekkür ederim.

SGK'ı aradığımda sözde ümraniye şubesine gidip dilekçe yazmam gerekiyordu. Hastalığımdan dolayı evden çıkamıyordum.
Ama sağ olsun @benimmuhasebecim; olay'a elini koydu Antep'den istanbuldaki olayı çözdü. Kendisine çok teşekkür ederim ve gözünüz kapalı güvenebilirsiniz.