Geçenler de oluşan 4B borcum
@benimmuhasebecim; tarafından 5 dakika içinde halledilmiştir

Kendisine çok teşekkür ederim.
SGK'ı aradığımda sözde ümraniye şubesine gidip dilekçe yazmam gerekiyordu. Hastalığımdan dolayı evden çıkamıyordum.
Ama sağ olsun
@benimmuhasebecim; olay'a elini koydu

Antep'den istanbuldaki olayı çözdü. Kendisine çok teşekkür ederim ve gözünüz kapalı güvenebilirsiniz.