• 17-02-2022, 14:54:39
    #1
    Bu önsipariş konusunda belirsizlik olduğu için, ben de biraz gereksiz birkaç domain reglediğim için onların iadesini rica ettim. Nedenini bile sormadan verdiler. Çok güvenilir olduklarını, tek dertlerinin para değil müşteri memnuniyeti de olduğunu bir kere daha ispatladırlar. Teşekkürler.
  • 17-02-2022, 15:01:35
    #2
    İsimtescilden de iade aldım ben. Sanırım on sipariş alan tüm firmalar bunu uyguluyor
  • 17-02-2022, 15:01:42
    #3
    Forumda üyeliği var ise ben de kendi adıma teşekkür ederim.

    1 adet net.tr projem için kendileri ile çalışmaktayım.

    Hizmet ve memnuniyet için elinden geleni yapmaktalar..