Bu önsipariş konusunda belirsizlik olduğu için, ben de biraz gereksiz birkaç domain reglediğim için onların iadesini rica ettim. Nedenini bile sormadan verdiler. Çok güvenilir olduklarını, tek dertlerinin para değil müşteri memnuniyeti de olduğunu bir kere daha ispatladırlar. Teşekkürler.