• 21-12-2021, 15:33:40
    #1
    Gönderdikleri Hediyeler için Güzel hosting Teşekkür ederim 4.8.2015 Tarihinden beri memnunuz

    @GuzelNetTr , @Bartuc

  • 21-12-2021, 15:35:51
    #2
    Kişisel Rütbe
    bana yollamadıla üzdü
    hatta mail bile atlayıp kutlamamışlar
  • 21-12-2021, 15:37:17
    #3
    Ben de isterim 😀 @GuzelNetTr;
  • 21-12-2021, 15:54:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hediye için gereken şartlar nedir? Sadece merak.
  • 21-12-2021, 15:55:21
    #5
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye için gereken şartlar nedir? Sadece merak.
    Tahminimce şirkette belirli bir TL sınırı var bu sınırı aşan müşterilere gönderiyorlar. ( Eğer böyleyse bencede mantıklı )