Konu linki: https://www.r10.net/off-topic/295480...tl-odullu.html
Ben bu ödülü kabul etmediğim sadece içimi döktüğümü belirttiğim için benim ve kendi adına UNICEF bağış vakfına bağışta bulundu kendi adıma teşekkür ederim.