Konu
Teşekkürler @trk2019
22-09-2021, 22:33:28
#1
ddemirxl
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konu linki:
https://www.r10.net/off-topic/295480...tl-odullu.html
Ben bu ödülü kabul etmediğim sadece içimi döktüğümü belirttiğim için benim ve kendi adına UNICEF bağış vakfına bağışta bulundu kendi adıma teşekkür ederim.