uzun süredir çalıştığımız @GrafiGaraj; yani Sami hocama teşekkürlerimi iletiyorum yeni bir projede tekrardan birlikte çalışma fırsatı yakaladık ve çok memnun kaldık bidahaki projelerde görüşmek üzere...
sizce logo ve banner çalışmamız nasıl olmuş ? yorumlarınızı bekliyorum
hocam güzel olmuş ama bana daha çok sanki alışveriş sistemi gibi anımsattı sizin görüşünüz nasıldır bilemem ama sanki ya alışveriş sepeti yasa valiz gibi logo olmuş gibi gördüm ama siz beğendiyseniz gerisi önemli değil
hocam güzel olmuş ama bana daha çok sanki alışveriş sistemi gibi anımsattı sizin görüşünüz nasıldır bilemem ama sanki ya alışveriş sepeti yasa valiz gibi logo olmuş gibi gördüm ama siz beğendiyseniz gerisi önemli değil
değerli yorumunuz için teşekkür ederim oradaki sepet alışverişi içindeki yuvarlaklar ise insanı temsil etmektedir