• 22-09-2021, 16:57:22
    #1
    uzun süredir çalıştığımız @GrafiGaraj; yani Sami hocama teşekkürlerimi iletiyorum yeni bir projede tekrardan birlikte çalışma fırsatı yakaladık ve çok memnun kaldık bidahaki projelerde görüşmek üzere...

    sizce logo ve banner çalışmamız nasıl olmuş ? yorumlarınızı bekliyorum


  • 22-09-2021, 16:59:07
    #2
    Teşekkürler hocam
  • 22-09-2021, 16:59:30
    #3
    logo hosuma gitti hocam hayirli olsun
  • 22-09-2021, 17:00:36
    #4
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logo hosuma gitti hocam hayirli olsun
    teşekkür ederim
  • 22-09-2021, 17:07:38
    #5
    Kişisel Rütbe
    hocam güzel olmuş ama bana daha çok sanki alışveriş sistemi gibi anımsattı sizin görüşünüz nasıldır bilemem ama sanki ya alışveriş sepeti yasa valiz gibi logo olmuş gibi gördüm ama siz beğendiyseniz gerisi önemli değil
  • 22-09-2021, 17:08:53
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam güzel olmuş ama bana daha çok sanki alışveriş sistemi gibi anımsattı sizin görüşünüz nasıldır bilemem ama sanki ya alışveriş sepeti yasa valiz gibi logo olmuş gibi gördüm ama siz beğendiyseniz gerisi önemli değil
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim oradaki sepet alışverişi içindeki yuvarlaklar ise insanı temsil etmektedir
  • 22-09-2021, 17:11:01
    #7
    Kişisel Rütbe
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim oradaki sepet alışverişi içindeki yuvarlaklar ise insanı temsil etmektedir
    yok hocam şu şekilde anlatayım anladım demek istediğinizi ama benim kastettiğim şu
    yani kod satırı gibi belirtip seo amaçlı görünüyor deseniz haklısınız ama bana öyle göründü ondan dedim
  • 22-09-2021, 17:12:07
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam şu şekilde anlatayım anladım demek istediğinizi ama benim kastettiğim şu
    yani kod satırı gibi belirtip seo amaçlı görünüyor deseniz haklısınız ama bana öyle göründü ondan dedim
    anladım şimdi demek istediğinizi teşekkür ederim yorumunuz için