uzun süredir çalıştığımız @GrafiGaraj; yani Sami hocama teşekkürlerimi iletiyorum yeni bir projede tekrardan birlikte çalışma fırsatı yakaladık ve çok memnun kaldık bidahaki projelerde görüşmek üzere...

sizce logo ve banner çalışmamız nasıl olmuş ? yorumlarınızı bekliyorum