uzun süredir çalıştığımız
@GrafiGaraj; yani Sami hocama teşekkürlerimi iletiyorum yeni bir projede tekrardan birlikte çalışma fırsatı yakaladık ve çok memnun kaldık bidahaki projelerde görüşmek üzere...
sizce logo ve banner çalışmamız nasıl olmuş ? yorumlarınızı bekliyorum