• 18-09-2021, 22:46:33
    #1
    Merhabalar 2 gün içerisinde internetimi bağlayıp gerekli kontrolleri yapıp anlık olarak destek veren Türknet'e teşekkür ederim.
    Adamlar o kadar ilgililer ki her bilgilendirmede arayıp destek veriyorlar. Şuanlık bir problem yaşamadım 3 gündür kullanıyorum Download 90 ın altına düşmüyor (Maşallah) upolad da 6-8 arası.
  • 18-09-2021, 22:48:13
    #2
    TT ciler olarak gözümüz yaşlı
  • 18-09-2021, 22:48:50
    #3
    erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TT ciler olarak gözümüz yaşlı
    Allah sabır versin hocam.
  • 18-09-2021, 22:49:47
    #4
    Ben de millenicom'dan geçiş için başvurdum bugün. Umarım kurye hızlı gelir gider de bir an önce geçerim. Millenicom şu anki maks hızı vermiyor hem de destek sistemi biraz garip nedense
  • 18-09-2021, 22:49:53
    #5
    Bende Türknete geçeli 4 ay oldu herhangi bir aksaklık yaşamadım. Bunca zaman Türktelekomun kahrını boşuna çekmişim.
  • 18-09-2021, 22:50:40
    #6
    İnşallah bir gün altyapınızda problem yaşamazsınız.
    Aksi taktirde forum dışı şikayet konunuzu görmek istemeyiz..
  • 18-09-2021, 22:50:47
    #7
    Bende ortalama 2 yıldır kullanıyorum sıkıntı minimum derecede yaşıyorum. Hayırlı olsun hocam
  • 18-09-2021, 22:51:19
    #8
    Bende geçeli 1.5 ay oluyor hocam ping yüksek o kadar desteğe yazdım vs vs bi türlü çözemedik turktelekomdan geçtim turknete turktelekomda 3-4 arasıydı ping türknette 30-40 arası vuruyor bi türlü çözemedik yakın zamanda modem değiştirecegim birdaha bakacagız hız olarak memnunum

  • 18-09-2021, 22:52:11
    #9
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de millenicom'dan geçiş için başvurdum bugün. Umarım kurye hızlı gelir gider de bir an önce geçerim. Millenicom şu anki maks hızı vermiyor hem de destek sistemi biraz garip nedense
    Milennicom hızının sabit olmadığını söyledikleri için Türkneti'i tercih ettim ama bilmiyorum.

    Rosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Türknete geçeli 4 ay oldu herhangi bir aksaklık yaşamadım. Bunca zaman Türktelekomun kahrını boşuna çekmişim.
    Ben 6 mbps' lik pakete 50₺ veriyodum saka gibi ama gercek