Bende geçeli 1.5 ay oluyor hocam ping yüksek o kadar desteğe yazdım vs vs bi türlü çözemedik turktelekomdan geçtim turknete turktelekomda 3-4 arasıydı ping türknette 30-40 arası vuruyor bi türlü çözemedik yakın zamanda modem değiştirecegim birdaha bakacagız hız olarak memnunum