Sizi bilmem ama ben forumda @eHNeRa; hocam gibi çok nadir adam gördüm. Kendisine cok teşekkür ederim buradan adsense satışı konusunda hep yardımcı olduğu için. Sonra @cerezos;hocam var ona da ayrıca teşekkür ederim kendisi de hep sorunsuz işlem yaptığım nadir insanlardan birisidir. Bir de @taner_izmit; var es geçemem kendisini de ona da çok teşekkürler. Bu arkadaşların işlemlerinde sorun yasamazsınız eğer sorun varsa da çözmek için ellerinden geleni yaparlar. R10dan önce de tanışmışlığım var r10da da işlem yapmisligim var. Bu saat olmuş rahatlıkla ulaşabiliyorum hepsine. Ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hiç geri cevirmedikleri için hep muhabbet saygı sevgi çerçevesinde iş yaptıkları için.
Bir de kardeşim dediğim @SrdL; var onu unutmam asla yeri başkadır. Ona da teşekkürler.
Şimdi ne diye böyle konu actin diyecek olanlar olabilir. Bu etiketledigim arkadaşların hepsine rahatlıkla kefil olabilirim o yüzden içiniz rahat olsun derim. Herkese hayırlı geceler. Allaha emanetsiniz.
Teşekkürler @eHNeRa
3
●101
- 19-04-2021, 01:44:56EyvALLAH hocam o senin güzelliğinden.imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2021, 00:04:13Selam hocam.
Siz de çok iyi insansınız, siz muhtemelen beni hatırlamazsınız ama ben sizi hatırlıyorum.
İçimden geldi yazmak istedim. Ben C/P işi için en ucuz fiyatı teklif etmiştim, siz yüksek fiyattan yaptırmıştınız.
Wikihow işlerini özledim ya. Ne günlerdi.
😊 😊 - 20-04-2021, 13:47:53Unutur muyum hocam sizi Çok sevindim düşünceniz ve hatırladığımız için. 😊 çok teşekkür ederim. Bilmukabele hem yaptığınız işler hem de dürüst ve iyi niyetli saygılı davranışlarınız için ben teşekkür ederim tekrardan. Bir isteğiniz olur ise her zaman buradayım 😊Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle