Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam. Siz de çok iyi insansınız, siz muhtemelen beni hatırlamazsınız ama ben sizi hatırlıyorum. İçimden geldi yazmak istedim. Ben C/P işi için en ucuz fiyatı teklif etmiştim, siz yüksek fiyattan yaptırmıştınız. Wikihow işlerini özledim ya. Ne günlerdi.
😊 😊
Unutur muyum hocam sizi Çok sevindim düşünceniz ve hatırladığımız için. 😊 çok teşekkür ederim. Bilmukabele hem yaptığınız işler hem de dürüst ve iyi niyetli saygılı davranışlarınız için ben teşekkür ederim tekrardan. Bir isteğiniz olur ise her zaman buradayım 😊